Aquest dilluns 25 de gener la biblioteca tancarà a les 19:00h . Tenim club de lectura i comentarem la novel.la

CLONDA El tancament de l’edició d’estampes espluguines d’aquest curs, ha tingut lloc com estava anunciat, a fora del seu recinte habitual, ...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada